Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

zadanie Nr 61

61. Budowa ogrodzonego wybiegu dla psów z elementami placu zabaw na osiedlu Nowy Rządz


Opis zadania

Zadanie polega na wykonaniu ogrodzonego wybiegu z wydzieloną częścią dla małych i średnich psów oraz częścią dla dużych psów. Wybieg zostanie wyposażony w podstawowe elementy placu zabaw
oraz niezbędną infrastrukturę taką jak ławki, kosze na śmieci, tablicę informacyjną, dystrybutor opakowań na odpady oraz dwie furtki ze śluzami.

Uzasadnienie realizacji zadania

Projekt odpowiada na brak miejsca do zabawy dla psów na osiedlu Nowy Rządz. Wykonanie ogrodzonego wybiegu umożliwiałoby swobodną oraz bezpieczną zabawę. Teren zielony oddzielający teren dawnego Reala i ulicę Kulerskiego jest terenem najczęściej wybieranym do spacerów właścicieli ze swoimi psami, dlatego też zdecydowano na wybór tej lokalizacji do realizacji zadania. Z projektu korzystać będą mogli wszyscy mieszkańcy. Projekt ma również na celu zmniejszenie zanieczyszczeń generowane przez psy na Osiedlu Rządz - na placu zainstalowane zostaną kosze na odpady, których brakuje na osiedlu.

Projektowanie uniwersalne

Tak

Uzasadnienie dla projektowania uniwersalnego

Z projektu korzystać będą mogli wszyscy mieszkańcy. Teren jest łatwo dostępny od strony ulicy Kulerskiego poprzez istniejący utwardzony ciąg pieszy prowadzący do byłego Reala. Teren jest płaski.

Załączniki

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora zadania?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące zadania:
Budowa ogrodzonego wybiegu dla psów z elementami placu zabaw na osiedlu Nowy Rządz

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE  L 119 s.1, z późn. zm.) – zwanego dalej, jako RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim 
w Grudziądzu jest Prezydent Grudziądza, z siedzibą w Grudziądzu, przy ul. Ratuszowa 1.
Kontaktować się z administratorem można w następujący sposób:
a) listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz,
b) telefonicznie: +48 56 45 10 200,
c) e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych e-mail: p.mazur@um.grudziadz.pl oraz telefonicznie 
i pisemnie na adres wskazany na stronie http://bip.grudziadz.pl/strony/16801.dhtml.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego w związku z art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym: 
3a. na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO, w zakresie: osoby składające wniosek w ramach GBO – nazwisko, imię (imiona), adres zamieszkania, adres email, numer telefonu zawarte w formularzu zgłoszeniowym zadania w ramach GBO, adres IP. Podanie numeru PESEL Wnioskodawcy wymagane będzie na wezwanie Urzędu Miejskiego wyłącznie w sytuacji konieczności jednoznacznej identyfikacji osoby składającej wniosek.
3b. na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO, w zakresie: osoby głosujące na   zadania GBO - nazwisko, imię (imiona), adres zamieszkania, PESEL, numer telefonu zawarte w karcie do głosowania GBO, adres IP.
3c. na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO, w zakresie: osoby podpisujące oświadczenie o woli udostępnienia nieruchomości do realizacji zadania GBO – nazwisko, imię, adres zamieszkania, numer telefonu, zawarte na w/w oświadczeniu.
3d na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a, c i e RODO, w zakresie: osoby podpisujące zgodę na bezpłatne udostępnienie nieruchomości na czas realizacji zadania ogólnomiejskiego miękkiego – nazwisko, imię, adres zamieszkania, numer telefonu, zawarte na w/w zgodzie.
3e. na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w zakresie: osoby popierające zadanie GBO - nazwisko, imię (imiona), adres zamieszkania, zawarte w liście poparcia dla zadania ogólnomiejskiego.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz osoby fizyczne (w zakresie imienia i nazwiska Wnioskodawcy projektu GBO), w związku z odwiedzaniem strony grudziadz.budzetobywatelski.pl  oraz strony internetowej Urzędu Miejskiego w związku z przeglądaniem treści na nich zawartych.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane bezterminowo. Imię (imiona) i nazwisko Wnioskodawcy projektu GBO będą publikowane na stronie grudziadz.budzetobywatelski.pl oraz stronie www.grudziadz.pl .
6. Posiadacie Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia na zasadach określonych w art. 17 ust. 1 lit. d RODO oraz ograniczenia przetwarzania 
i prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
7. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Państwa zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
a) Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO),
b) adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
c) telefon: 22 531 03 00.
8. Administrator otrzymał dane od Państwa. Przetwarzanie ich jest obligatoryjne w oparciu 
o przepisy prawa. Nie podanie danych spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania lub utratę prawa do oddania głosu.
9. Pani/Pana dane są pozyskane od Państwa i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, 
a także nie będą poddawane procesowi profilowania.